Bonie és Clyde béka

Ez a kicsi blog az én életemről, és szeretett plüssállatom Clyde béka életéről. Nézd meg a bejegyzéseket, olvasd is el őket, és kommentelj ha akarsz. Ha nem akarsz, akkor nem muszáj. De erősen ajánlom.

Friss topikok

  • elitebringer: Aranyos a bekad. (2008.08.05. 08:28)

Linkblog

Archívum

2008.07.18. 11:46 | Bonie | 1 komment

Újra otthon vagyok. Tegnap tök jó volt a barátnőmnél. Olyan jókat röhögtünk mint mindig. Annyira szeretek náluk lenni. Megnéztük a Kung Fu Pandát. Tetszett, én szeretem a rajzfilmeket, szerintem arik és a panda az egyik kedvenc állatom. Most megyek ebédelni. Régen volt már a reggeli, sziasztok, legyetek rosszak és vigyázzatok magatokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://bonieclydebeka.blog.hu/api/trackback/id/tr89574071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elitebringer 2008.08.05. 08:28:33

Aranyos a bekad.
süti beállítások módosítása